Triple E-dge: wzrost umiejętności cyfrowych dzięki poważnym grom

Edukacja odeszła od starych i przestarzałych modeli, ponieważ uczniowie, niezależnie od wieku, preferują różne techniki i metody uczenia się i studiowania, podczas gdy nauczyciele również zdali sobie sprawę z korzyści płynących z nowych i alternatywnych metod nauczania. Ci ostatni, sami będąc częścią zmian wywołanych przez ewolucję technologiczną, uświadomili sobie, że muszą się dostosować i podnieść swoje umiejętności cyfrowe. W rezultacie, nauczanie jest obecnie interaktywne, zgodne z profilem i potrzebami uczniów, a także ich mocnymi i słabymi stronami oraz podkreśla aktywne uczestnictwo. W ten sposób uczniowie rozwijają poczucie niezależności i chęć osobistego rozwoju.

Przesłanki, na których opiera się "Triple E-dge: Przedsiębiorczość, zatrudnialność i przedsiębiorczość w środowisku cyfrowym i grach" jest dokładnie taka sama; innymi słowy, edukacja musi być zróżnicowana, aby była bardziej efektywna. W szczególności chodzi o niedopasowanie między zapotrzebowaniem na umiejętności cyfrowe a ofertą młodzieży w świecie przedsiębiorczości. W tym celu, po zidentyfikowaniu wymaganych umiejętności cyfrowych i dostosowaniu ich do rynku pracy, projekt ma na celu stworzenie czterech poważnych gier, które zwiększą te umiejętności. Dzięki poważnym grom uczniowie mogą otrzymywać wiedzę w niekonwencjonalny sposób, co sprawia, że proces uczenia się jest o wiele bardziej interesujący i angażujący. Umiejętności nabyte w grach będą również uznawane przez otwarty system odznak, aby upewnić się, że wiedza, zdobyta w sposób nieformalny i pozaformalny, może być wykorzystana w celach zawodowych.

Kategorie: Dotacje UE,